Cégünk egy magyar tulajdonban lévő, dinamikusan bővülő, az innovációban élen járó energetikai KKV, mely az elmúlt évek során sikeres megújuló energia-beruházási programot valósított meg és stratégiai partnerséget kötött a világ vezető megújuló-energia szolgáltató vállalataival. Folyamatosan bővülő ügyfélkörrel és saját erőmű-portfolióval rendelkezünk, mely biztosíték arra, hogy cégünk a hazai energiapiac mértékadó szereplőjévé váljon az elkövetkező években. Olyan munkatársat keresünk, akit inspirál a modern, fiatalos, nyílt, de egyúttal felelősségteljes munkaszemlélet, képes és részt kíván venni cégünk közös építésében.
Naperőmű menedzser
munkakörbe munkatársat keres.
FELADATKÖRE:
- Naperőművek, naperőmű-tulajdonosok és üzemeltetők menedzselése (kapcsolattartás, profilozás, javaslatok)
- PV erőművek monitoring-rendszerének figyelése és napon belüli menetrend változtatása szükség esetén
- Napi és napon belüli menetrendek feladásának ellenőrzése, menetrendek feltöltése eseti jelleggel
- Erőművi incidensek adminisztrálása és kezelése
- Beszállítók, alvállalkozók menedzselése ((kapcsolattartás, minősítés, javaslatok)
- Kapcsolattartás a Rendszerirányítóval, Elosztókkal, illetékes hatóságokkal
- Havi termelési riportok összeállítása
- Karbantartási terv/tény riport elkészítése
- Ügyfél és beszállítói dokumentumok rendszerezése, ellenőrzése, átadása Back Officenak iktatásra
- Jóváhagyást követően szerződések írása szerződéssablonok alapján/szerződések ellenőrzése
- A fenti folyamatokhoz köthető monitoring és adminisztratív feladatok teljes körű elvégzése (egyes folyamatokhoz tartozó hiányzó dokumentumok beszerzése együttműködve más területekkel.)
- Kimenő számlák kiállításához szükséges információk összeállítása, bejövő számlák rögzítése és intézkedés
- Részvétel a folyamatok és a folyamatokat támogató szoftverek felülvizsgálatában, javításában
ELVÁRÁSAINK:
- Felsőfokú műszaki végzettség, vagy egyéb, de műszaki affinitással
- Legalább 1-3 éves tapasztalat ügyfelekkel kapcsolatos munkakörben, energetikai/IT szakterületen előny
- Középfokú angol nyelvismeret írásban és szóban, spanyol második nyelv előny
- Vállalati IT rendszerek ismerete (Dokumentumkezelő rendszerek ismerete, workflow/ERP rendszerek ismerete, projekt és folyamatszervező szoftverek ismerete: pl MS Project, Visio), adatbáziskezelők ismerete előny.
- Pontosság, precizitás, agilitás, felelősségtudat, analitikus gondolkodás
- Ügyfélorientáltság
- Önálló, feladatorientált munkavégzés
- Jó kommunikációs képesség
- Csapatszellem
- Analitikus gondolkodás;
- Precíz munkavégzés
AMIT KÍNÁLUNK:
Érdekes és kihívásokkal teli feladatkör, fejlődési lehetőség egy dinamikusan növekvő vállalatnál, ahol jó munkahelyi légkör, barátságos és összedolgozó csapat várja. Folyamatos továbbképzéseket biztosítunk a munkakör előírásainak, illetve elvárásainak megfelelően.
ÁLLÁS, MUNKA TERÜLETE(I):
- Energetika, Operáció, IT
- Asset Manager
- Teljes munkaidő
SZÜKSÉGES TAPASZTALAT:
1-3 év
SZÜKSÉGES NYELVTUDÁS:
Magyar és Angol - Középfok/kommunikációképes szint
MUNKAVÉGZÉS HELYE:
Budapest. Home office lehetőség
JELENTKEZÉS:
A jelentkezéseket angol és magyar nyelvű önéletrajzzal és motivációs levéllel az hello@pannongreenpower.hu címre várjuk.